Тасымалдау кезінде жүк зақымдалуы мүмкін. Тауарды алған кезде, сіз тауардың бүлінгенін көрдіңіз. Бұл мақалада біз мүмкін болатын әрекеттерді қарастырамыз.
Тауарды алған кезде ақау немесе аздап зақымдану анықталатын жағдайлар көп. Кім кінәлі және онымен қалай күресуге болады? Төменде әдеттегі халықаралық контейнерлік тасымалдау маршрутында жүкті физикалық өңдей алатын тараптар берілген:
Жүктің зақымдалуының жиі кездесетін себептері - судың зақымдануы, контейнердің соққысы және дұрыс бекітілмеу және орау салдарынан болған зақым.
Судың зақымдануы келесі себептер бойынша туындауы мүмкін:
қате бекіту және орау:
Ауыр салмақ пен салмақтың біркелкі таралмауы, табақтың дұрыс салынбауы және дұрыс бекітілмеуі жүктің түріне, салмағы мен салмағына байланысты жүктің зақымдануының кейбір себептері болып табылады.
Сонымен, сіз қоймада барлығын жинап алмас бұрын, мұқият тексеру қажет. Контейнердің сыртынан көрінетін зақым жоқтығын тексеріңіз. Жүк түсіру басталғаннан кейін, егер жүктің көзге көрінетін зақымдары болса, түсіру процесін дереу тоқтатып, тасымалдаушыға және егер жүк сақтандырылған болса, сақтандыру компаниясына хабарлаңыз.
Тасымалдаушыдан өтемақы талап ету үшін сізге келесі құжаттарды жіберу керек:
Тасымалдаушы шағымды қарауға және шақыру және зиян немесе кінәсіздік үшін өтемақы туралы кез-келген пікір білдіруге міндетті.
Сонымен қатар, жүк жөнелтушілерге немесе контейнерді тиеуге қатысатын басқа да мүдделі тараптарға келесі мәліметтер туралы хабарлау керек: