Сәтсіз жеткізілім әрекеті драйвер / курьер пакетті клиентке жеткізуге тырысқанымен, жеткізу сәтсіз аяқталды дегенді білдіреді. Бұл жағдайда не істеу керек, біз бүгінгі мақалада қарастырамыз.
Жеткізілім уақыты келіп, сіз үйде болмадыңыз немесе тапсырыс бердіңіз және тауарлар жеткізу мерзіміне келмеді.
Көп жағдайда сіз драйверде жеткізілімнің бұзылғандығы туралы ескерту қалдырған жазбаны таба аласыз. Жеткізу әрекеті сіздің логистикалық провайдеріңіздің онлайн бақылау жүйесінде де көрсетіледі. Жеткізілмеген әрекеттің үш жалпы себебі бар.
Жеткізу сәтсіз аяқталған кездегі жиі кездесетін себептер:
Алушы жоқ, яғни мекен-жайда сәлемдемені алатын ешкім болған жоқ.
жеткізу мекенжайы дұрыс емес / толық емес. Бұл сіздің дұрыс емес мекен-жай енгізгеніңізді ғана білдірмейді, сонымен қатар нұсқаулар түсініксіз немесе кейбір мәліметтер жоқ болуы мүмкін.
курьер жеткізу орнына қол жеткізе алмады. Сіздің аймағыңызда тұратын жеріңіз арнайы рұқсатты немесе картаның болмауын талап етеді.
жеткізуші жеткізілім орнында болмағандықтан, жеткізілім әрекеті сәтсіз аяқталды.
Жеткізілмеген жағдайда, курьер драйвер келесі жұмыс күні сіздің топтамаңызды жеткізуге тырысатындығы туралы хабарлама қалдырады (дегенмен, кейбір жағдайларда жеткізудің бір ғана әрекеті болуы мүмкін - бұл елге және байланысты болады). сіз қызметтерін пайдаланатын курьерлік компания) немесе ол сәлемдемені басқа жерде қалдырған. Бұл орын көрші, сіздің қалаған қауіпсіз жеріңіз болуы мүмкін (егер сіз оны төлеу кезінде көрсеткен болсаңыз), жөнелту пункті немесе қызмет жеткізушісінің қоймасы болуы мүмкін.
Сіздің мекен-жайыңызға байланысты курьерлік қызмет жеткізушісі сіздің сәлемдемеңізді жөнелту немесе жөнелту пунктінде қалдырады. Депо курьерлік компанияның сәйкес орындарының бірі болады (олар негізінен ірі қалаларда болады).
курьер сізге әдетте сіздің сәлемдемеңізді жіберетін / деполды жөнелту пунктінің мекен-жайын көрсетеді, бірақ егер ондай жағдай болмаса, курьерлік компанияның веб-сайтына барып, ең жақын ұшу орнын табыңыз.
Сіздің сәлемдемеңіз, әдетте, қоймада немесе заттарды өңдеу пунктінде бес жұмыс күні ішінде қалады. Осы мерзімнен кейін пакет жіберушіге қайтарылады. Курьерлік компания сәлемдемені қайтарғаннан кейін ол жеткізілген болып саналады.
Алушы жетіспегендіктен жіберіп алған жеткізілімді қалай болдырмауға болады?
Мұнда осы саладағы ең жақсы тәжірибелерімізге негізделген бірнеше кеңестер берілген. Әдетте, біздің платформа арқылы жасалған тапсырыстар үшін драйвер сіздің пакетіңізді 9: 00-ден 18: 00-ге дейін жеткізуге тырысады. Күні бойы үйде болу, әсіресе жұмыс күндері қиын болуы мүмкін. Егер сіз барлық уақытта қатыса алмасаңыз, пакетті сіздің атыңыздан алу үшін жеткізілетін мекен-жайда басқа біреудің бола алатындығын біліп алыңыз.
Егер бұл мүмкін болмаса, сіз есікте жүргізушіге ескертпе қалдыра аласыз. Мүмкіндігінше, курьерден үйді аулада қалдыру немесе көршісіне беру туралы хабарлама жазуға болады. Драйвердің осы нұсқауларды орындайтындығына кепілдік берілмейді, бірақ оны байқап көру керек.
Курьерлік компаниялар өз қызметтерін жақсарту үшін көп жұмыс жасайды. Кейбір логистикалық қызмет провайдерлері тапсырыс берушіге драйвердің аты мен жоспарланған жеткізу уақытын, мысалы, біздікі сияқты мәтінді жіберетін жүйені енгізді.
Бұл жеткізу мекен-жайына байланысты болуы мүмкін. Қол жетімді жерлерде курьерлік компаниялар жеткізілімге тек бір рет тырысуы мүмкін.
жеткізілім сәтсіздігінің басқа себептері: «адрес бойынша проблема» немесе «жеткізу орнына қол жетімділік жоқ»
Егер сіз осы хабарландырулардың бірін алсаңыз, бұл бірінші кезекте курьерге көрсеткен мекен-жайы дұрыс емес немесе толық емес екенін білдіреді; екінші жағдайда, бұл курьердің үй-жайға кіре алмайтындығын білдіреді.
Осы жағдайлардың кез-келгенінде сізге логистикалық провайдермен тікелей байланысып, қай мекен-жай туралы мәліметтер жетіспейтінін немесе курьер жеткізілім мекенжайына кіре алмайтындығын білуге кеңес береміз.
Егер сіз UNIVERSAL LOGISTICS платформасына тапсырыс берген болсаңыз және сізде осындай мәселелер туындаса, біздің логистика саласындағы мамандармен байланысыңыз. Біз сізге көмектесуге қуаныштымыз!
Толық емес немесе дұрыс емес адреске байланысты жеткізілмеу үшін не істеу керек?
Тапсырыс жасамас бұрын, барлық қажетті мәліметтермен бірге толық мекен-жайыңызды енгізуді ұмытпаңыз. Мысалы, Германияда курьер жүргізушісі жеткізуі үшін тапсырыс берушінің есімі есік қоңырауындағы есіммен сәйкес келуі керек. Егер сіз тауарды жеке мекен-жайға емес, компанияға немесе қонақ үйге жіберетін болсаңыз, онда бұл ақпаратты мекен-жайға қосқаныңызға сенімді болыңыз. Мысалы, егер жеткізу мекен-жайы қонақ үй болса, «қабылдау» сөзін «атау» жолына жазыңыз және оның қонақ үй екенін көрсетіңіз, компания үшін де солай болады. Компания мекен-жайына жіберілген кез-келген пошта түріне компания атауын беру әдеттегі тәжірибе.