UL | GHC | ВРД-Бурабай | Аждар и К
>>> Инстаграмға кіріңіз
2020 жылы маңызды 3 логистикалық бағыт
Жариялаған: 13.05.2020
Қазіргі әлемдік климаттық жағдайды ескере отырып, тұтынушылар бұрынғысынша көп күткен жағдайда, жеткізу тізбегі ерекше қызметтерді қысқарақ және арзан бағамен ұсынады. Сондықтан логистикалық менеджменттің шешімдері, жаңа буын жеткізу әдістерімен бірге олардың негізгі тәсілдерін неғұрлым ақылға қонымды, тезірек, орнықты және тапсырыс берушілерге бағытталған халықаралық жеткізу тізбектерінің мүдделеріне сай бейімделіп, әзірленгені таңқаларлық емес.

Тұтынушылық сұраныстың артуы жақын арада бәсеңдемейтіндігіне байланысты, орау ісі бойынша сарапшылардың бұл мақаласы - №1 қаптама сізге болашақ жаһандық жеткізілім тізбегінен, басқару әдістерінен көш бастап тұру үшін білу керек үш негізгі логистикалық бағытты ұсынады.

ТҰРАҚТЫЛЫҚ
Бүкіл әлемдегі жаһандық бизнес-стратегиялардың маңызды факторы - бұл 2020 жылы өте маңызды болатын жеткізу тізбегіне неғұрлым тұрақты әдістерді қосу. Көптеген компаниялар үшін ғимараттар мен ішкі жабдықтар олардың экологиялық тиімділігі негізінде сатып алынады, мұнда энергия үнемдеу және тасымалдау шығындарының төмендеуі (және энергия) сияқты факторлар негізгі логистикалық құралдардың өміршеңдігін анықтауда шешуші фактор болады.

Логистикалық компаниялар өздерінің жалпы стратегиясының қоршаған ортаға тигізетін әсері туралы көбірек біліп отырады - бұл планетаны жасыл ұстап, мүмкіндігінше қоршаған ортаның ластануын жоюға мүмкіндік береді. Осылайша, жасыл логистика кеңірек ортаға көмектесіп қана қоймай, сонымен бірге ұзақ мерзімді перспективада корпоративтік беделді арттыруға, клиенттердің адалдығын арттыруға және шығындарды азайтуға бағытталған стратегия ретінде қызмет етеді.

ТЕХНИКАЛЫҚ ИНТЕГРАЦИЯ
Технологиялардың дамуы өзгермелі жеткізу тізбегі процестерінің дамуында маңызды рөл атқаратын болады. Бұған дейін тапсырыс берген тауарлар, жеткізілімнің күтілген күнін алған, содан кейін қараңғы жерде қалған қазіргі заманғы бақылау жүйелері клиенттерге (алушыларға) тәулік бойы жүктердің орналасқан жерін бақылауға мүмкіндік береді, екі пайдаланушының да мүмкіндіктерін жақсартады. тәжірибесі және жалпы жеткізу тізбегі. Сонымен қатар, GPS құрылғыларының дәлдігі жоғарылайды және өнімділік пен клиенттердің қанағаттанушылығын жақсартады, өйткені компаниялар сапар барысында жүк көліктерінің орналасқан жерін қадағалай алады.

Amazon сияқты компаниялар жабдықтау тізбегін басқаруда көшбасшы болып қалу үшін дронды жеткізу әдістерін сынап жатқандықтан, 2020 жылы технологияны логистикаға интеграциялауды жалғастыру қажет - олармен жұмыс істеумен қатар, жаңа жетістіктермен дамуға болады. .

СЕРІКТЕСТІК БАЙЛАНЫСТАР
Көптеген компаниялар үшін олардың логистикалық стратегияларының негізгі бағыты - жоғары тиімді қызметтерді ұсыну кезінде көлік шығындарын азайту. Осылайша, үшінші тараптың логистикалық серіктестігі (3PL) шығындарды азайтуға ғана емес, сонымен бірге тауарларды жеткізумен байланысты тәуекелдерді азайтуға да мүмкіндік береді, өйткені мұндай серіктестік жеткізілімдердің кідірісін азайтып, тұтынушылардың қанағаттанушылығын арттыра алады.

Бұл 2020 жылы компаниялар онлайн-тапсырыс, тауарды қайтару, өнімді жинау, өнімнің қаптамасы, құжаттама және тауарлық-материалдық қорларды басқару сияқты қызметтерді ұсынатын үшінші тараптардың логистикалық компанияларын тарта алатындай етіп жұмыс істейді. Осы қызметтерді ұсына отырып, үшінші тараптың логистикалық серіктестігі өз клиенттерімен ұзақ мерзімді қатынастар құра алады және нәтижесінде тиімді болады. Осылайша, жетістікке жету үшін үшінші тарап провайдерлері өздерін құнды және сенімді етіп көрсету үшін көбірек қызметтерге мамандандырылуы керек.

Болашақ қазірден басталады, және сіз өз компанияңыздың стратегиясындағы жоғарыда көрсетілген тенденцияларды түсіну және қолдану арқылы уақытында не болатынын болжай алмасаңыз да, сіз 2020 жылы және одан кейінгі жылдары логистика саласын басқаруға дайын боласыз.