UL | GHC | ВРД-Бурабай | Аждар и К
>>> Инстаграмға кіріңіз
2020 жылы көлік және логистиканың болашағы қандай?
Жариялаған: 23.05.2020
2019 жыл бүкіл әлемде электронды сауданың өсуі үшін маңызды жыл болды, алдыңғы 12 айға қарағанда 20 пайызға артты. Интернеттегі бөлшек саудагерлер үшін бұл өсім келесі жылы жаңа рекордтарға қол жеткізеді. Бұл мақалада сіз 2020 жылы күтілетін тасымалдау және логистика бағыттары туралы көбірек білесіз.

2020 жылы тасымалдау мен логистикаға әсер ететін 4 негізгі бағыт

  1. Орындау.
    Іске асыру туралы сөз болғанда, 2020 жылы екі тенденция пайда болады: персонализация және тиімділік тасымалдау саласындағы негізгі тренд болады. Даралау: өнімді бақылау қызметі. Тапсырыс беруші / алушы үшін маңызды тауарлардың сапалы және сапалы қаптамасы.
  2. Мультимодальды көлік түріне көшу.
    Тұтынушыларға олардың қалай жеткізілетіні маңызды емес деп ойлайсыз. Алайда, қазіргі уақытта көліктің мультимодальды түрі басқа көлік түрлерімен салыстырғанда оның төмен бағасына, сонымен қатар жүктерді жылдам жеткізуге мүмкіндік беретін жоғары жылдамдыққа байланысты үлкен сұранысқа ие.
  3. ШОБ (шағын және орта бизнес) жаһандық сипатқа ие болуда.
    Шетелдегі электрондық коммерция соңғы жылдары күшейе түсті, ал 2020 жылы ол тез дамиды. Шағын және орта кәсіпорындар тез танымалдылыққа ие болуда - ғаламдық өсу логистикалық саланың маңызды тенденцияларының бірі болып табылады. Бұл сонымен бірге жүк тасымалдау көлемінің өсуінің негізгі факторларының бірі болып табылады. Шын мәнінде, компаниялардың көпшілігі орташа есеппен кемінде төрт басқа елге жеткізіледі. Сонымен қатар, 2018 - 2019 жылдар аралығында халықаралық трафик 85,39% артты. Мұның себебі айқын болуы керек. Халықаралық нарыққа шығу дегеніміз - бұл тұтынушылар базасының едәуір үлкен болуы және сатылымның бірдей өсуі.
  4. Жеткізу өсу стратегиясы ретінде.
    Шекарааралық көлік аздап қорқуы мүмкін. Бұл электронды сауданың маңызды логистикалық бағыттарының бірі. Жоғары сапалы тасымалдау тек әдемі қаптаманы ғана емес, сонымен қатар тұтынушылармен жауап, клиенттерді олардың өнімі туралы ақпараттандыру клиентті сендіріп қана қоймайды, сонымен қатар компания туралы жағымды әсер қалдырады.