UL | GHC | ВРД-Бурабай | Аждар и К
>>> Инстаграмға кіріңіз
Қазақстандағы тасымалдаудың негізгі проблемалары.
Жариялаған: 23.05.2020
Қазақстан Еуропа мен Азияның түйіскен жерінде орналасқан. Батыста Еділден шығыста Алтай тауларына және солтүстігінде Сібір жазығынан оңтүстікке қарай Тянь-Шаньның Орта Азия тауларына дейін созылады. Қазақстанды қандай әдемі суреттеуге болады. Қазақстандағы логистикамен не болып жатқандығы туралы оқыңыз.

Авиация елдің үлкен аумағын және 23 аэродромның болуын ескере отырып, көлік саласында маңызды орын алады. Қазақстан авиакомпаниялардың қызмет көрсету деңгейі мен бәсекеге қабілеттілігін арттыруда. 2021 жылға қарай 18 аэродром ИКАО талаптарына сай болады.

4000 км астам ішкі су жолдары және Каспий теңізіне шығу ел экономикасы үшін маңызды. 2021 жылға қарай Қазақстанның теңіз порттарының өткізу қабілеттілігін 20,5 млн. Тоннаға дейін жеткізу және Каспий теңізі арқылы жүктерді теңіз арқылы тасымалдаудағы Қазақстанның үлесін 70% -ға жеткізу, сонымен бірге ішкі су жолдарымен жүк тасымалдау көлемін 2,5 млн тоннаға дейін жеткізу және көлемін арттыру жоспарлануда су арқылы транзиттік жүк 1,5 млн. тоннаға дейін.

Қазақстан үшін жоғары тиімді логистикалық жүйені құру және оның халықаралық логистикалық жүйеге кірігуін қамтамасыз ету маңызды. Осыған байланысты логистикалық тиімділік индексінде қырықінші орынды иелену жоспарланған.

Орналасқан жерін ескере отырып, Қазақстан маңызды транзиттік ел бола алады.

Қазіргі уақытта бұл әлеует толық пайдаланылмаған. Қазақстан Еуропа мен Азия арасындағы жүк ағындарын капиталдандыру үшін жақсы жағдайға ие. Қазіргі уақытта Қытай арқылы Қазақстан арқылы транзит аз, өйткені Қытайдан Еуропалық Одаққа импорттың негізгі бөлігі теңіздің оңтүстік бағытымен өтеді. Есептеулер көрсеткендей, Қытайдан Еуропаға жүктердің тек 1% -ы құрлық бағытын пайдаланады (шамамен 697 млрд. Доллардың шамамен 7 млрд. Доллары). Осындай жақсы ресурстар мен картада тиімді орналасу болғандықтан, біздің мемлекет өзінің әлеуетін толық ашып бере алмады. Сонымен, Қазақстандағы логистиканың тиімділігін арттыру үшін не істеуге болады, біз бұл туралы мамандар айтатын ақпарат ұсындық.

- Қосымша транзиттік жүк ағындарын тарту үшін Қазақстанға заманауи көлік инфрақұрылымын құру қажет.

Қазіргі уақытта Қазақстандағы көлік саласы үшін келесі проблемалар анықталды: халықаралық тасымалдаудың шектеулі деңгейі, шектеулі технологиялық даму, интермодальды тасымалдың дамымауы, көліктік-логистикалық қызметтердің төмен деңгейі, көлік құралдарының жеткіліксіздігі және ескірген парк. Сонымен қатар, дамыған елдерде ЖІӨ-ге айтарлықтай үлес қосатын логистика Қазақстанда әлі де болса дамып келеді.

Халықаралық және ішкі жүктерді тасымалдаудың негізгі көлемдері теміржолмен жүзеге асырылады. Автомобиль көлігі негізінен аймақтық тасымалдауда қолданылады. Жүктерді теңіз және әуе арқылы тасымалдау дұрыс дамымаған. Транзиттік тасымал көлемін ақпараттың болмауынан бағалау мүмкін емес. Сондай-ақ, интермодальды көлік туралы ақпарат жоқ.

Қазақстанның көлік жүйесін дамытудың таяу жылдардағы негізгі міндеттері:

  • Көлік жүйесін еуразиялық көлік желісіне интеграциялау
  • Халықаралық теміржол және автомобиль жүк тасымалдауларын одан әрі дамыту
  • Ішкі су жолдары мен теңіз арқылы жүк тасымалдау көлемін арттыру
  • Әуе көлігімен жүк және жолаушылар ағынының ұлғаюы
  • Интермодальды көліктің дамуы
  • Қолданыстағы көлік инфрақұрылымын дамыту және жетілдіру