UL | GHC | ВРД-Бурабай | Аждар и К
>>> Инстаграмға кіріңіз
Қазақстандағы логистика және көліктің бәсекеге қабілеттілігі.
Жариялаған: 23.05.2020
Қазақстан - Еуропа мен Азияны байланыстыратын орталық, ол ел экономикасын дамыту үшін тамаша ресурс болып табылады. Бұл мақалада біз Қазақстандағы көлік және логистиканың даму перспективаларын, сондай-ақ елдегі көлік саласындағы нормативтік-құқықтық базаны қарастырдық.

Қазақстанның көлік секторына теміржол, автомобиль, ішкі су, авиация және құбыр көлігі кіреді. Мемлекетаралық және мемлекетаралық қатынастарды жүзеге асыруда автомобиль жолдары, темір жолдар және кеме жүзетін су жолдары маңызды рөл атқарады. Есептеулер бойынша, көлік және сақтаудың негізгі құралдарына салынған инвестициялар 2017 жылы ІЖӨ-нің 1,2% құрады. Көлік мемлекетаралық қатынастарды жүзеге асыруда, әсіресе Орталық Азия аймағында маңызды рөл атқарады. Бұл: географиялық жақындығымен және тарихи қалыптасқан сауда қатынастарымен; мәдени дамудың салыстырмалы деңгейі; осы мемлекеттердің халықтарының ұқсастығы; жалпыға бірдей қабылданған орыс тілін қолдану.

Автомобиль көлігі - кең жолдар желісінің арқасында жүк тасымалдаудың ең үлкен саласы. Қазақстан үкіметі көліктің осы түрін дамытуға және оның барлық аймақтарымен, сондай-ақ көршілес елдермен байланысын қамтамасыз ететін жолдарды дамытуға үлкен мән береді. Үкіметтің болжамына сәйкес, 2021 жылға қарай республикалық маңызы бар 5,703 км автожолдарды және 1144 км облыстық және аудандық маңызы бар автомобиль жолдарын салу және қайта құру, сонымен қатар I және II техникалық санаттағы автомобиль жолдарының үлесін 48% -ға дейін арттыру жоспарланған. республикалық маңызы бар автомобиль жолдары. Бұл автожол саласының сапасы мен бәсекеге қабілеттілігіне айтарлықтай әсер етеді деп күтілуде. Дамып келе жатқан автомобиль көлігі нарығы көптеген көлік компаниялары мен жеке кәсіпкерлердің қатысуымен құрылды.

Теміржол көлігі ішкі көлік үшін де, экспорт / импорт және транзиттік жүк үшін де үлкен маңызға ие. Қазақстанда, аймақ елдеріндегідей, теміржол көлігі жекелеген жүктерді тасымалдауда монополиялық жағдайға ие.

Теміржол көлігінің бәсекеге қабілеттілігін арттыруды және ішкі бағыттардың тиімділігін арттыруды жалғастыратын үлкен инвестициялар қажет. Осы мақсатта орталықты елдің стратегиялық маңызды аймақтарымен және халықаралық теміржол желілерімен байланыстыратын теміржол құрылысына үлкен көңіл бөлінеді. 2021 жылға қарай 1 302 км теміржол учаскелерін салу, 522 км теміржол желілерін электрлендіру және 6 925 км жолдың жоғарғы құрылымын жаңарту жоспарлануда, бұл Қазақстанның темір жолдарының аймақтағы маңызын одан әрі арттырады.

Осылайша, болжамдарға сәйкес, үкімет логистика саласына үлкен көңіл бөледі, бұл елдегі, әсіресе тасымалдаушылар үшін жағымды өзгерістерге әкеледі, сондықтан біз күтеміз.