UL | GHC | ВРД-Бурабай | Аждар и К
>>> Инстаграмға кіріңіз
Қазақстандағы автомобиль жолдарының жағдайын талдау
Жариялаған: 13.05.2020
Қазақстан жолдары жақсартуды және батыл кеңейтуді қажет етеді. Халықаралық автомобиль көлігі жүйесін дамыту үшін экономиканың қажеттілігі жолдардың сапасын сақтауды және оларды халықаралық стандарттарға дейін көтеруді қажет етеді. Жол төсемінің нашар жағдайы жұмыс жылдамдығының төмендеуіне, эксплуатациялық көлік шығындарының өсуіне және апат деңгейінің өсуіне әкеледі.

Автомобиль жолдары бүгінде жүктерді ұлттық көлемде тасымалдаудың жетекші түрі болып табылады. Жүк тасымалдаудың жалпы көлеміндегі автомобиль жолдарының үлесін құрайды (2015 ж. Жүк тасымалдаудың жалпы көлемінің 85% -дан астамы).

Автомобиль көлігі елдегі жүк айналымының 30% (тонна / км) құрайды. Бұл теміржолмен (800 км) салыстырғанда автомобильмен (48 км) қысқа қашықтыққа байланысты.

Айта кету керек, жүк тасымалы біртіндеп теміржолдан жолға ауысады, өйткені автомобиль жолдарының үлесі өсуде. Бұл біз жол инфрақұрылымының қымбаттауы негізінде соңғы жылдары байқалған жол сыйымдылығын арттыруды талап етеді.

Жол желісі шамамен 96000 км құрайды және Азия мен Еуропаның автомобиль жолдарымен байланыс үшін халықаралық маңызы бар. Ұзындығы 86 000 км төселді, ал 10 000 км-ге жуық бөлігі төселмеген күйінде қалды. Қазақстан әлемдегі жолдардың ұзындығы бойынша 46-шы орында. 1000 км2-ге шаққандағы жол желісінің тығыздығы 32,4 км төселген жолдардан тұрады. Бұл Ресейдегі көлік желісінің тығыздығымен салыстырғанда 1000 км²-ге 53 км.

Көлік жүйесінің экономикалық өсуіне ықпал ете отырып, Қазақстан ғаламдық интеграциялық процестердің белсенді қатысушысына айналды және қызмет көрсету деңгейі жоғары жақсы көлік инфрақұрылымын дамытуға үлкен назар аударды. Нәтижесінде 2015-2019 жылдары «Нұрлы жол» бағдарламасына сәйкес шамамен 7000 км жолды жөндеу немесе салу жоспарланды.

2016 жылы республикалық жолдың 924 км қайта жаңарту аяқталды. Батыс Еуропа - Батыс Қытай автожолының Қазақстандық учаскесінде, Орталық - Оңтүстікте, атап айтқанда Астана - Теміртау, Алматы - Қапшағай учаскелерінде қозғалыс үшін жол ашу жоспарланған болатын. 2017 жылы республикалық жолдың 2000 км-ден астам жолын, оның ішінде Орталық-Шығыс дәлізін және басқаларын қайта құру жоспарланған. «Батыс Еуропа - Батыс Қытай» автомобиль жолын салу жобасының мақсаты - Ляньюньган портын - Санкт-Петербург пен Еуропаны байланыстыратын халықаралық трансконтинентальды автомобиль дәлізін ұйымдастыру. 3425 км қытайлық жолдың құрылысы аяқталды, Ресей жобаны кейінге қалдырды (оның бөлігі 2233 км) және қайта қалпына келтіруді 2020 жылға дейін аяқтауға уәде береді. Жобаның серіктесінің әрекетін синхрондаудың болмауы оның тиімділігін төмендетеді.

Осылайша, Қазақстанда жолдардың сапасы жақсарып келеді және ұзақ мерзімді және ыңғайлы тасымалдауға ықпал ететін мемлекетаралық жобаларды әзірлеу бойынша шаралар қабылдануда деп қорытынды жасауға болады.